måndag 26 april 2010

Firande!!!



Och så har ju "lilla" Calle och "lilla" Jeppe fyllt 12 år!!! Tyvärr hade vi ingen möjlighet att fira Jeppe men jag hoppas han fick en bra födelsedag och så hoppas jag att vi ses snart!













Men Calle däremot var barnen och jag och firade. Han fick en bok om segling av oss som jag tror han blev riktigt glad över. Men det är tacksamt att handla till Calle. Han blir glad för allt han får tror jag!












Så var det god mat och tårta såklart. Barnen hade hoppat studsmatta hela kvällen så dom var rejält sugna när tårtan kom fram. Jag tror aldrig jag sett en unge äta tårta så fort som Gustav gjorde. Hi hi!! Kul!!
















Maja fullkomligt älskar studsmattan!! Hon fyller ju år nästa vecka ! Får se vad som döljer sig i paketen!!

Inga kommentarer: