lördag 3 juli 2010

Midsommar i Dalarna!

I år blev det firande av midsommar i Dalarna. Sommarstugan utanför Ludvika var målet. Vi hade en trevlig midsommar och framförallt var ju vädret toppen. Det var bara på kvällen, ganska sent, som det regnade rejält. Men huvudsaken var att det var fint på dagen.
Vi började med att plocka blommor så jag kunde göra kransar till barnen. Och vilken tur att jag satt i nästan 2 timmar o pysslade med kransarna. För dom hade dom på sig i säkert 3 minuter. Jag hann precis ta lite kort.


På midsommardagen kom Tezzan o Janne o lilla Pepsi. Vi hade sååååå trevligt. Vi måste ses snart igen!!!!



















































































































I sjön var det ca 22 grader. Det blir fort varmt i den där lilla pölen. Jag tog mig faktiskt oxå ett dopp.















Inga kommentarer: