onsdag 22 december 2010

Julgranx2

Igår var det alltså dags att klä granen. Eller granarna rättare sagt! Gustav har ju en minigran till sitt rum. Det är den granen jag haft i många herrans år, sen jag var lite. Fantastiskt att ljusslingan fortfarande fungerar kom jag på! Bra grejer!!











Sen var det dags för den "stora" granen! Den som inte är så stor i år. En supergullig liten gran hittade vi. Gustav bestämde vilken vi skulle ta, han tröttnade lite på att jag aldrig kunde bestämma mig! =)
Men fint blev det och ikväll åker väl allt julpynt fram oxå! Myyyyyys!!!























5 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser ju jättebra ut,har ni inte så mycke snö lr.Vi ska försöka hitta en imorrn om vi kommer ut i skogen ca 80cm snö.

Brolla

Favoriterna sa...

Nja!! Här är inte så jättemycket snö! Kanske runt 30 cm! Alltså nästan inget ;)

Anonym sa...

Ja trodde ni hämtat den i skogen.

Brolla

Anonym sa...

Oj Oj OJ...vilka coola "KLÄGRANENBILDER"

Åh..längtar tills ni kommer!

KRAMIS SiS

clara sa...

söt liten nissa!