torsdag 14 april 2011

Är det verkligen lagligt....

.........att vara så söt som min lilla Maja är??.. Herrgud! Hon kan hon. Hon blir farlig när hon kommer i tonåren! =) Idag hade Gustav kompisar här och som vanligt blir det mycket hoppande på studsmattan. Och idag resulterade det i en ordentlig krock med en rejäl fläskläpp som följd!! Oj oj oj.... Vad det kan blöda ur en mun! Gustav blev nog väldigt rädd oxå. Inte undra på det när det rinner massor blod ur munnen!
Idag har ju jag haft en härligt ledig dag! Maja och jag passade på att inhandla blommor till utekrukorna! Det blev riktigt fint om jag får säga det själv? =)


Nu blir det matlagning. Idag står det stuvade makaroner och falukorv på matsedeln. Sen blir det dubbelpass på gymet. Först Zumba sen Box på det. Härligt!


Kram o pöss

3 kommentarer:

Anonym sa...

- Jaa sååååå himla söt- Fia. Det blir nog krig om den lilla sötnosen.
-Men stackars Gustav, så ont o så mycket blod, blir att ta det lite lite lugnare på studsmattan.
-Men, så fint ni har gjort me blommor o hjärtan. Det är ju så kul när man kan börja göra fint ute.
- Smaskig middag, de åt vi igår.
Men hör dö vad är Zumba för nåt.Du är duktig du.

Kram Birre

MrsC sa...

Mamma upp i dagen...

Favoriterna sa...

Ja visst är det härligt med våren. Underbart när alla börjar krypa ut ur sina hålor.
Zumba, mamma, är ett danspass. Man mixar olika dansstilar bl.a salsa, afro, och sen kommer jag inte ihåg vad de andra stilarna heter. Men roligt är det, och jobbigt.
Men just nu känner jag mig heeeelt mör i kroppen. Känns som jag håller på att bli sjuk =(

Och Lisa.... Tack!! :-)