torsdag 12 maj 2011

Kolla in linslusen!

Jag bad Maja sätta sig upp så jag kunde ta ett kort! Då åkte handen fram sådär...!!!! Vaddå ha det i sig! Hi hi hi! Hon gillar att vara med på kort!

Vilket fantastisk väder vi har och har haft! Otroligt! Och vet ni vad som mer är otroligt? Jag sprang 2 varv i spåret idag! Alltså 4,6 km! Och detta på 26 minuter! Jag är grymt nöjd med mig själv! Kanske inte låter supersnabbt i mångas öron, men för att vara mig är det sååå bra! Jag är så nöjd att jag faktiskt kan springa!!
Ha det bra allihopa o Sov Gott!

5 kommentarer:

Anonym sa...

OH MY GOOOOOOOD...va hon är lik dej på denna bild. Super sööt. Vilken liten lins lus...där MÅSTE hon iaf brås på moster!! Eller hur? hi hi..
Meen shit pomm fritt...va DU är duktig att löpe i spåra...BRA JOBBAT!! Klart du ska vara nöjd. AS bra ju!
Många soliga lediga varma kramar från SiS!!

Anonym sa...

Oh himmel vilken kanonbild på mormors sötfia.- Hon brås väldigt mycke på moster Nette, som är våran linslus.
- OH hej va du ligger i o skener.
Heja dej va bra du ä....
Kramisar Morsan

Favoriterna sa...

Hahahahaha! Vad roliga ni är! Ja visst måste hon brås på mostra si..!!
Och tack för att ni säger att jag är duktig!! Det var det kg ville höra.. Hi hi!

Anonym sa...

O här är dom oxå borta.
-Hur kan dom bara försvinna??????
Kan man kolla vart dom tagit vägen tror du Jessan..
-Jag har skrivit På två men dom finns inte.
Kramis Morsan

Favoriterna sa...

Ja du. Jag vet inte vad som hänt. Jag hann att se era kommentarer innan de försvann. Jättekonstigt. Hela blogger.com har varit lite konstigt. Har inte kunnat göra några inlägg heller.
Men nu tror jag det funkar som det ska igen =)
Kram kram