torsdag 14 oktober 2010

Herreminje!!!!

Har ju varit o tränat step! Och så här ser jag ut efter en timme!! Ni kan tro jag var nästintill lila i ansiktet direkt efter passet!!
Men jag säger bara OJ OJ OJ vad roligt det är! Och vad skönt det känns att vara igång o träna! Och det är så skönt att det är här i Mantorp så man slipper åka iväg så långt för att träna!!! Kanske man kan lyckas bli av med några kilon nu då!!!
Annars har dagen varit underbar! En heldag med syrran! Alltid lika mysigt! Vi försöker att träffas ca en gång i månaden, jag o SIS, bara för att umgås! Vi shoppar, fikar, babblar, lunchar o babblar lite till! Ena gången träffas vi i Linköping för att nästa gång träffas i Norrköping!! Kul har vi! Eller hur SIS?
Nej, nu ska jag slappa och varva ner i soffan innan det är dags för sängen!!

Kram till ALLA er därute!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha ha ...dessvärre ser du faktiskt inte varken röd eller lila ut i fejjan på bilden. Men jag förstår vad du menar. Var själv på step igår, höjde brädan, och det känndes REJÄLT i benen...och i nyllet.. Ha ha ha . Skönt!
Beträffande våra små månads dejter...JAG ÄLSKAR DOM. Dom är såååå viktiga. Det är kvalitets tid det. Me lööööv. Även om vi inte gör så mycket, så har vi iaf tiden att bara umgås. Bäst igår var, ja just det...skratt anafallet på Hälso Freak..skratt anfall utan anledning dessutom. Ha ha ha.

Ha en bra jobb helg nu. Hur är det? Kan du/får du... ta lite bilder från ditt jobb och lägga in i bloggen. Inte på bebisarna såklart, men kollegor, fika rum, kuvös, snygga doktorer osv...;) Vore kul. Om tid finnes så att säga.

Puss SiS!

Anonym sa...

Jaa, inte ser du lila ut, tycker du ser solbränd ut, du är så söt vad du än har för färg i facet.
- Håll igång era träffar o nästa gång köper ni ljus åt mej......
Kram Morsan

Anonym sa...

Go Jessan go!!!! Kramar Tezzan