tisdag 12 oktober 2010

Lite bilder från helgen!




Åååååhhhhh, vilken mysig helg vi haft. Vilket väder det varit några av dagarna. Då är det härligt att ge sig ut med kameran.












En liten promenad kunde t.o.m morfar följa med på. Vilka underbara höstfärger det är på alla träd. Önskar jag var lite bättre på att fota, för det går ju att ta jättefina bilder nu, om man bara kan!!!
















På lördagen var det så härligt så vi bestämde oss för att fixa lite lunch ute. Mysigt värre!!!



































Mamma, Maja och jag åkte till kyrkogården en sväng. Mamma planterade lite nya höstblommor på graven. Det blev så fint!!












På kvällen hade vi bestämt att vi skulle göra en trerätters middag med inspiration från programmet Halv åtta hos mig!! Så sagt o gjort. Tre underbart goda rätter blev det.
Mums fillibabba!!!!!


































2 kommentarer:

Anonym sa...

Guuud va skönt det är med höst ändå! Man kan ju andas!!
Fint ni gjorde på kyrkogården. Fin bild på mamma, den på lite håll. Det knep till lite i magen när jag såg bilderna från kyrkogården. HUA!!

Förresten...vilka otäcka bilder på maten. Bläää... Nu ska jag sätta in småfrallor i ugnen.

Kram o ses i morgon..;)

SIS!

Anonym sa...

Ja det såg ju riktigt vidrigt ut ;)/ Tezzan