torsdag 11 november 2010

Gustav på brottning!

Igår var Gustav och provade på brottning! För några veckor sedan var det en tränare från Mjölby brottarklubb på skolan och berättade o visade lite!! Och Gustav blev lite sugen att åka o kolla! Så igår for Stefan och han iväg och Gustav var alldeles sprallig när han kom hem. Han tyckte att det var jätteroligt och längtar redan till nästa onsdag!! Kul, tycker jag. Att det är något lite annorlunda! Så nu får vi se då om vi får en brottarkille i familjen!!



Det har kommit till min kännedom att många av mina arbetskamrater går in o läser min blogg då och då!! Kul!! Ännu roligare skulle det vara om ni lämnade någon liten kommentar! Då skulle jag bli glad =)
Kram på er!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, va kul att han gillade brottningen, nu får vi kanske en kille med blomkålsöron i släkten.. HI, HI, HI. KUL KUL. Heja Gustav
KRAM Mormor

Anonym sa...

Heja Gurra.

Häls Håskö

Anonym sa...

Hejsan!
En höjdpunkt att gå in på denna blogg o se vad ni pysslar med o de söta små trollen!!kram Camilla Kull

Anonym sa...

då kan vi ta en match i Stockholm .Peter