tisdag 9 november 2010

Snö, snö, snö!!!

Titta vad mysigt!! Vi kom hem vid 19-tiden och då såg det ut så här!! Vi fick genast sätta igång att göra snögubbe och snölyktor!! Mmmmmmmmysigt!!!!



















Det var bara att sätta igång att skotta!! Eller det fick Stefan göra förresten!! =) Visst ser det härligt ut!!

















Och här är hon....!!!! Vårt tillskott i familjen!! En superfin, svart Volvo V50 årsmodell-07!! Äntligen säger jag bara!! Härligt att ha två bilar igen!!
Visst är hon fin!??






Och ni!!!...... Jag skiter i att blockera bloggen!!!! Men jag tänker inte tänka mig för vad jag skriver om.. Jag skriver om vad jag vill. Så det så!!!
K R A M

8 kommentarer:

madaddi sa...

Härmapor med v50n va??? ;o) KRAM PÅ ER! Mysigt med snöö!

Malin & ante

Favoriterna sa...

He he he!! Ja, man kan väl säga att vi härmade er. Hi hi!! Men fin är den. Och visst är det mysigt med snön!!!

Anonym sa...

Bra skit i svallerkärrngen.Härlit mä vinter igen.Fin bil.

Brolla

Anonym sa...

GO JESSAN GO, skit i skvallerkäringarna, o skriv va duu vill, det är en toppenblogg, som visar lite av varje. Men jag avstår gärna snön, Jäkla fin bil det lilla som syns. Kramisar Birre

Erika o David sa...

Jag vill oxå ha en V50!!!
Så mysiga vinterbilder!
Kram Erika (som kikar in här då o då)

Anonym sa...

Snyyyyyg bil!
Bra att du bestämde dej för att inte blockera bloggen! för visst tål du kritik? Det blir lite väl snällt härinne annars ;) Kramar Tezzan

Anonym sa...

Riktigt härligt skit i skvaller,kärringen,hon är nog bara avundsjuk ,för hon inte kan få till nåt själv.Vi tittar på alla härliga bilder ,Fina barn & en fin bil äntligen ,kul för er .Alva tycker det är jätte kul gå in &titta på er .Kram.<3A.A

Malin sa...

Hej finisar! Wow, det var ett tag sedan jag besökte bloggen märkte jag. Mycket har hänt, kanske alldeles föör mycket. Grattis till nya bilen och grattis Maja till nya cykeln! Hoppas ni alla kan ta en tur ner till Skåneland i den en dag ;)
Ha en underbar dag!

Massor av kramar, Malin.