tisdag 22 februari 2011

Min Maja är kär!!!!

Ja, nu har hon gått och blivit kär. Hon hann ju somna innan Mello i lördags så hon missade det. Men jag laddade hem delfinalen och frågade om hon ville se Erics låt... JAAAA!!!! Sen satt hon och tittade 5 ggr då tror jag och idag har hon tittat ett antal gånger. När Stefan frågade om han var snygg svarade hon Ja!!! Gullunge. Men jag förstår henne. Vem blir INTE kär i Eric??....
Idag var vi i badhuset en sväng. En ganska snabb sväng faktiskt. Gustav orkade inte mer än lite drygt en timme, så mer blev det inte. Sen åkte vi till stan och lunchade med syrran, Calle och Clara. De skulle hälsa på pappa så då passade vi på att träffas innan. Mysigt!!!

Nu har min lediga vecka gått, så imorgon är det jobb som gäller. 2 nätter sen ska vi ut till brorsan på Håskö. Det blir trevligt!!!

Ha det gott allihopa!!! K R A M

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är inte kär i Eric ;)
Va kul ni kommer att få ute på Håskö :) Hälsa så gott! Kram Tezzan

Anonym sa...

Jaa även en gammal kärring kan bli förtjust i Eric. Han är ju sååååå himla söt pojken.Men sötast är söt- Maja Kul ni kunde ses idag..
-Din blogg är så fin, kul med alla bilder. Kramis Birre