onsdag 2 mars 2011

Vårruset 16:e maj!!






Jaha, då är det väl bara att ligga i nu då!! Tror väl i.o.f.s inte att det ska vara några större bekymmer att orka springa 5 km i mitten av maj. Men det är kul att ha något att sträva efter. Lättare att träna om man har ett mål. Och jag som inte är någon direkt "löpare" behöver något sånt här för att verkligen ge mig ut o springa!! Har fixat ett litet träningsschema som jag ska försöka följa så ska ni nog få se på en som springer hela 5!! km.... Ha ha ha!! Men jag tränar ju faktiskt pass på gymet 2-3 dagar i veckan så lite grundkondition har jag ju!! Tror ni jag klarar det??




Jag har jobbat 2 nätter nu och vaknade idag till en fantastisk dag! Är våren på väg?? Efter middagen tog jag en promenad med bästa Sofia!! Skönt som tusan men lite kallt! Klädde mig lite för dåligt!! Imorgon kommer mamma. Jag tänkte att jag o barnen ska åka in till pappa när Gustav slutat skolan. Så det blir fullt hus hos pappi! Mysigt. Sen ska mamma sova kvar här så imorgon får vi väl äta något gott =)






Idag fyller min älskade kompis Tezzan år. GRATTIS till dig idag Tezzan.

Puss på da...!!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej!
Klart du klarar 5 km. lätt som en plätt. Ska du inte lura me dej sis oxå. Hon är ju o tränar i Öslo nu. HI HI HI.
- Ses senare idag ..
Kramisar Morsan

Anonym sa...

Åhhh va gullig du är!!!
Tack gumman :)
Ja ska ju oxå springa vårruset så det är klart vi klarar det :)
Puss å Kram Tezzan

Anonym sa...

Jag kommer jaga dig, så det är bäst du springer;-) Kram Cissi