fredag 18 februari 2011

Shopping!!


Idag fick det bli lite shopping.. Härligt!! Blev en massa snyggt till morgondagen. För imorgon är det ju Mello som gäller. Då har vi ju turen att få gå o titta Live!!! Vi är sex tjejer som ska gå. Det ska bli såååååå kul!!
Efter shoppingen var jag och hälsade på pappi. Och han var pigg tycker jag! Kul att se!!
Nu har vi precis ätit och kollar nu på På Spåret!! Eller rättare sagt... mamma och Stefan kollar på det. Jag sitter ju o bloggar!!
Ha nu en skön fredagkväll allihopa.
K R A M

1 kommentar:

Anonym sa...

O M G...Vilken liten pingla, som kommer röja järnet på Mello. Guuu vikka snygga grejer..(hi hi skriver som jag pratar)

Själv sitter jag på VC..ja alltså Vårdcentralen, kollar lite mail, dokumenterar lite...väntar på larm...eeh lr jag menar, nåt att göra!

Var rädd om dej ikväll, nu när inte stora syster kan va me..Kram
SiS