söndag 13 februari 2011

Vilken vinterdag!!


Vilken fantastisk vinterdag vi haft idag! Kanske att det var lite i kallaste laget! Men solen värmde faktiskt lite!
Gustav provade skidorna han fått låna av kusinerna! Det gick jättebra! Han var kanonduktig. På en av bilderna är han på väg att ramla, skidorna går i kors. He he. Ser att jag visst lagt till den bilden 2 ggr. Ja ja! Man kan inte få nog av bilder på barnen.
Som ni ser har jag gjort bilderna i ett program som heter Photoscape! Helt fantastiskt program. Enkelt framförallt. Kul kul!! Tack Lisa för tipset =)


8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag vet inte vad det är som är så härligt med snö och isvindar men mycket fina kort var det :)
Kram Tezzan

Anonym sa...

Ååååhh...glömde bort att titta på bloggen juu..men UNDERBARA bilder, och underbara barn...
Så härligt med sådana dagar. Så där soligt o härligt kallt. Den bolden när Maja puttar på Gustav, skulle kunn vinna pris. SÅÅÅ SÖÖÖT!!

Vi ses på onsdag. Längtar inte precis, men ändå!! Kram på Alla Hjärtans dag fån Sisse Bisse!!

Anonym sa...

Ha ha ha ha ha... Bolden...bilden menade jag förstås..;)

Anonym sa...

Bolden Bolden

Anonym sa...

Jösses vilka härliga bilder o kul me text på dom.
-Världens sötaste gullungar...
Kramisar Mormor

MrsC sa...

Ser att du hittat fotoredigeringsprogrammet. Visst blir det bra och vad kul det är man få lite lätt abstinens. Kram

Its a house sa...

Va härligt det ser ut! Här håller vi oss nog inne idag, termometern visar på -34.... Jag har varit inne och testat nu på Amazon och det blir likadant för mig så det enda jag kan tänka är att klossarna inte längre är med i deras "super saver delivery" erbjudande.

Erika o David sa...

Vilka fina bilder på fina barn!!

Hur gick 2-årsbesiktningen? Vilka är med på den? Vem ringde ni? Vi har pratat om att vi måste ta tag i det där, så att dom har tid innan två år har gått! :o)

KRAM till dig!
Erika