onsdag 9 mars 2011

Lite bullbak och annat...

...för idag är ju trots allt min födelsedag!! Så det blev lite bullbak idag! Men faktiskt inte för att vi skulle få främmande utan dem ska vi ha när vi åker till fjällen!




Våra kära vänner Sofia, Jimmy och Agnes kom på lite middag och fika och jag fick en fin blomma och en bok om träning av dem. Jättegulligt!! Tack!!
Örhängena på bilden fick jag av barnen. Såååå fina. Jag är ju så glad att jag börjat använda örhängen igen efter säkert 10 år! Fick så hemska eksem av alla örhängen förr! Men nu verkar det funka! Kul!!



Den härliga tulpanbuketten kom med blombud och det var såklart syrran med familj och mamma o pappa som fixat. Jättefin och JÄTTEGLAD blev jag! Tänk vad härligt det är med blommor!
Den andra blomman på bilden var den jag fick av Jimmy o Sofia! Gullig va!
Och idag åkte de på.....Men jag vågade inte ta mina nya vita så det fick bli de rosa! Lite för skitigt fortfarande för vita skor... Men sååå härligt att få ta fram vårskorna. Men tyvärr har jag inen vårjacka så det ser väl lite konstigt ut att ha vårskor till världens tjockaste dunjacka.. Ha ha ha!! Ja ja!! Det finns de som är värre!! =)

Kram o Gonatt!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bullarna ser goda ut dä ser ut som kanel,dä ska bli gott .
Grattis Grattis.
Brolla

Anonym sa...

OJ, vilka fina bullar, ser sååååååå himla goda ut. O blommorna var ju sååå fina med. Det vart lite fira fast vi inte kom.
-Men vi kommer o firar dej senare.
Skönt o ta fram vårskorna.
Kramisar från Morsan......

MrsC sa...

Grattis på födelsedagen!!!