lördag 12 mars 2011

Vinkväll & Mello!!


Ikväll är det dags för vinkväll med tjejerna! Och vad kan väl vara bättre att det sammanfaller med Mellofinalen!!! Tjohoooooooooooooo!!!!! Blir nog livat ikväll! Kul ska vi ha!

Jag har gjort en riktig kaloribomb till efterrätt!! Mumma!!

Vem håller ni på i finalen då!! Jag håller såklart på Eric och kanske Danny lite. Men jag skulle inte bli ett dugg förvånad om den där j..la Mooniker(eller vad f..n han heter) vinner!! Man kan aldrig lita på svenska folket ;)
Ha det gott allihopa!!!
KRAM


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa det blir nog en härlig kväll. - -Jag tror att Erik godingen Saade vinner . Håller en tumme på honom.
Kramisar Morsan

clara sa...

eric var ju bäst tyckte jag i alla fall kram clara<3

Anonym sa...

Ni ser ut att ha haft trevligt. Hälsa världens bästa ungar! Vi ses i maj. Kram!

Malin

http://madaddi.blogg.se