söndag 6 mars 2011

Vet ni vad???

Jag måste faktiskt erkänna att jag börjar längta efter vår!! Jag är som är ett stort snö-fan tycker ändå att det skulle vara skönt med vår nu! Var ute och gick en promenad efter att ha sovit hela dagen idag, och fick lite vårkänsla! Det var underbart ute. Strålande sol och 4 grader varmt. Tyvärr blåste det en hel del, men det försökte jag ignorera!

Jag tog på mig gympaskor när jag åkte till jobbet, fast det var minusgrader igen, och Oj vad härligt det kändes!

Längtar tills jag kan få börja använda mina nya, vita Converse som jag för övrigt beställde från Ellos i september och fick hem i januari! Där snackar vi leveranstid.. Hi hi! Men det gjorde ju inget eftersom jag inte skulle ha dem förren till våren ändå!

Ja, ja! Detta var kanske ett ganska meningslöst inlägg men det spelar ju inte så stor roll eftersom jag ändå aldrig får några kommentarer, nästan!
Jag ska bli bättre på att kommentera andra så kanske andra kommenterar mig =)
Kram på er!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hörrudu det luktar lite Bitterf***a av det här inlägget? Kan det va så?
Stora Kramar Tezzan

MrsC sa...

Jag brukar kommentera.... snygga skor förresten