söndag 3 april 2011

Har ju jobbat fredag och lördag natt men är ledig inatt! Känns skönt att inte jobba tre nätter på helgen! I fredags var jag i Motala på Ortopedmottagningen med mina fötter, hallux valgus! Han skrev en remiss till Ortopedteknik i Linköping så ska jag få inlägg till skorna. Så börjar vi där och ser om det räcker, så man kanske slipper operation. Känns bra! När jag var klar där passade jag på att shoppa lite i Gallerian i Motala. Skulle kolla efter jacka till mig själv men det slutade som vanligt att jag bara handlade kläder till barnen. Fick massor kläder för lite pengar! Bl.a köpte jag denna underbara Jumpsuit till Maja på Lindex. En sån skulle jag oxå vilja ha! Tror ni det finns till vuxna? =) Nu ska jag se det sista på Big Brother sen blir det sängen. GoNatt allihopa. KRAM

3 kommentarer:

MrsC sa...

Fin byxdräkt, en sån kan jag också tänka mig till Thea. Det var länge sen vi sågs nu men du jobbar förståss inte i helgen...?

Favoriterna sa...

Ja det var länge sen Lisa! Jag jobbar typ alla helger i april! Jobbar fredagnatt bara! Ses vi då?
Kram

Anonym sa...

Hej !
Menar du att det ska hjälpa med inlägg i skorna mot dina knölar.
Det låter inte som det ska hjälpa..
-Den ser jättesöt ut o jag tror att om du letar runt så finns de nog en till dej med, en Jumpsuit. Jädrans konstigt namn på en sån söt dress..HI HI.
Kram Morsan