torsdag 7 april 2011

Ziperall.


Är sugen på att beställa en onepiece från Ziperall! Måste vara uuuurskönt att ha när man myser vid TV:n, sitter ute en ljummen sommarkväll, spelar spel med barnen och ja, bla bla bla!!

Visst ser de härliga ut!?







Jag ska inte jobba inatt. Gustav var så himla hängig igårkväll så jag tog det säkra före det osäkra! Har varit o lämnat Maja på dagis. Hon blir så himla rastlös av att vara hemma o inte göra någonting, så hon har roligare på dagis!


Idag ska det bokas biljetter till Peter o Matildas konsert i S:t Anna i slutet av juli! Ska bli så himla mysigt. Var förra året med syrran, mamma o pappa. Käkade middag på Mons pensionat. Såååååååå trevligt ställe och så himla god mat! Så klockan 10 är det dags. Hoppas vi får biljetter. Förra året sålde de visst 1000 biljetter de 4 första minuterna!!! Till en konsert i en kyrka. Visst är det häftigt!


Nu står det storstädning på schemat!!


Tjollahopp!!

1 kommentar:

MrsC sa...

Då är det jag skom jobbar iställer för dig då, ska lägga mig nu. Hoppas ni får biljetter. Min syster var förra året och satt längst fram...