onsdag 6 april 2011

VAB

Idag fick det bli att ta VAB för Gustav! Han har hostat hela natten, så det har inte blivit mycket sömn för varken honom eller mig. Själv säger han att han varit vaken sen ungefär tolv trodde han... =) Tyckte inte att han var så påverkad för övrigt men fel hade jag. Vi gick ut en sväng, bort till en lekpark. Och väl där satte sig Gustav på en bänk o var helt slut. Så det var bara att gå hem igen. Nu klagar han på halsont o huvudvärk oxå! Plutten!! Så jag ringde jobbet o sa att jag inte kan jobba imorgon heller.

Hade tänkt att ge mig ut o springa lite på förmiddagen.....men jag kommer ju för f..n aldrig till skott. Det är inte lika roligt att springa som att gå på pass, och då är det lätt att hitta ursäkter!!! Dessutom blir jag så jävla trött på vågen. Hur mycket jag än tränar o tänker mig för vad jag äter så händer det inget. Nada!!! Skit oxå. Vad göra?? Och det är ju inte så att det bara ett par kilon jag vill gå ner utan det handlar ju om nästan 15 kilo!!! Ja ja!! Bara att kämpa. Ska nog försöka ge mig på lite mer träning där jag förbränner mer, inte bygger muskler!

Surfade omkring lite på alla webshopar och hittade en uppsjö av "Jumpsuits". Tydligen populärt. Men frågan är om det är så himla snyggt när man inte är trådsmal. Så smal som alla modeller är som har dem på sig. På mig kanske det bara kommer att se roligt ut. Förmodligen =)


KRAM till er allihopa!!

Inga kommentarer: