måndag 13 september 2010






















































3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, oj, oj, älskade härliga Röskär! VILKA BILDER helt underbara. Du är ju skitbra på att fotografera, men så har du ju en kanonkamera. Kramis Birre

Anonym sa...

MEN OH MY GOOOD...Helt fantastiska bilder. Helt fantastisk sommar. Helt underbara barn. Helt ortolig familj...och JA Tok-Tessan, du räknas nu mera till vår familj.

Vilken kväll vi hade där när Tessan var ute och vi grillade allihopa på Röskar. En sån där speciell kväll, som man kommer minnas!

Stor Kram Anette!

Anonym sa...

Tjohoooo Tok Tezzan här!!!!
Jag fick nu en tår i ögonvrån av att läsa att jag har en till familj..på sanning!!!
Jag håller med att det var så underbart =) det är ett sånt minne jag kan plocka fram när det behövs i vinterkylan! Jag älskar att vara med er i hela stora stojjiga familjen :) Löv jo all!!!