torsdag 16 september 2010

Hittade lite......

.......fler fina bilder från i somras!!! Herregud!!! Tänk om man kunde ta o framkalla lite bilder oxå! Det blir ju mest att de bara ligger i datorn. Syndigt.

Kul förresten att du Anita skrev en liten kommentar. Vad glad jag blir. Det är ju liksom lite roligare om man vet vad det är för några där ute som tittar in här!!
Alla dessa bilder är från en av gångerna vi var på Håskö i sommar!! Denna vackra ö. Och ni ser hur mycket båtar det var till Bryggfesten i början av juli!! Och ni....... kolla in förtöjningen på båten. Den gillar jag skarpt!! He he he!!




















5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej igen!!!!
Det är så kul när när man går in på din blogg o hittar alla fina bilder man blir ju så glad. Det var en bra förtöjning av båten,är det månne Maja som förtöjt, HI HI HI. - Jag tror jag får säga till Stefan, som min Mormor alltid sa till oss rätta på ryggen annars blir du krumryggad.HI HI HI . Kram Birre.

Anonym sa...

Hålle me!! Förtöjningen av båten är störtskön...Vilken underbar sommar det var! Kramis Sis!

Anonym sa...

Di bruker sitta fast rätt bra grässtråna.Nu ser ja ju vem som fäller ner badstegen på båta.Häls brolla.

Calle i Vika sa...

Det går ju bra med bloggen likså för mig på Xperia X-35.
Och fin kamera = fina bilder ;).

//Calle
www.swe76.wordpress.com

Anonym sa...

Hahahah nu ser jag vad ni syftar på :) Superfiina kort på en härlig sommar :) Kramis Tezzan