lördag 18 september 2010

Kom på en grej!!!

Var ju verkligen dålig på att blogga i somras. Och la inte in en enda bild på Gustav när han fyllde år. La ju in lite gamla bilder på Maja när hon fyllde och nu måste jag såklart lägga in några på Gustav oxå. Så då säger jag väl Grattis (nästan 2 månader sent) till Gustav då!!!! Min älskade, underbara, kloka kille som fyllde 6 år den 29:e juli!



























Oj, oj oj!! Liten kille har blivit stor!!!!
(jag vet att det är 2 likadana bilder, men jag får ju för f..n inte bort den. Jag blir sååååååå förbannad när det inte går som jag vill, ni får ha överseende med de bilderna. Grrrrrrr!!!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men lilla stora Gurkan...Herre Gud va tiden går. Har han varit så där liten. Jag bara ÄLSKAR det kortet där han ger Maja välling...Det är så UR-GULLIGT!! Du har så fina barn så det är inte sant. Sist ni var här, då Clara fyllde år...så åt ju vi middag hos Gunilla dan efter...och Jonatan var HELT såld på dina barn...och speciellt Gustav.(detta får du aldrig visa för Maja...inte ens när hon blir vuxen..hi hi, men hon är ju huuur fin som helst hon me..;) ..HAN var bara FÖR charmig (på klingande stockholmska) Hi HI. Sträck på dej mamma Jessica. Kram Sis..

Favoriterna sa...

Hi hi hi!! Tror du jag sträcker på mig??? Herre min ge vad stolt man blir. Kul att höra. Hans barn är ju faktiskt inte så tokiga heller. ;)
Tack för gullig kommentar!!
Kram o puss Sis

Anonym sa...

GRATTIS GUSTAV :D
vilka söta bilder ;)

Kram Cornelia