torsdag 16 september 2010

Gulliga ni!!!

WOW!!!!

Åååååååhhhh, vad roligt. Vad himla glad jag blir. Brorsan, syrran , mammi!! Vad fina kommentarer ni lämnat. Och massor av dem oxå!! Kul, kul!!! Klart man vill blogga då. Sitter just nu på jobbet och jobbar min andra natt av tre. Imorgon är det fredag och då känns det surt att jobba!! Men, men! Sånt är livet!!

Ska se om jag inte kan skrapa fram någon bild som jag har här på jobbet. För det finns ju inget tråkigare än bloggar utan bilder. Eller hur?!
Kolla in vilken gammal bild jag hittade. Jag och lilla Rocky!! Tror det är från den dagen vi hämtade honom. Lilla plutten. Undrar om han lever??? (hur ser jag ut då??...Hi hi)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Jessan klart vi vill se när ,Du har så mycke kul att visa.Ja skicka igår kom visst inte fram .Hälsar Anita

Anonym sa...

Men ÅÅÅÅÅH...lilla lilla Rocky. Gud så liten. Och...HA HA HA HA HA ja hur ser du ut...Vilken rolig min. HA HA HA HA HA ...Kramis SIS!

Anonym sa...

Men min Tottis !!!
Jag börjar nästan att gråta när jag ser bilder på han! Saknar han fortfarande jättemycket! Mycket speciell hund å massa kärlek till han :) Klart han lever å har det bra :) Tezzan