måndag 13 september 2010

Ska jag eller.....




......ska jag inte?? Nu är det ett tag sen jag bloggade. Ska jag eller ska jag inte fortsätta?? Grejen är ju den att det är som är roligt med att blogga är ju responsen. Vilket har varit väldigt dåligt på min blogg. (med undantag för dig mamma) Har ju en besöksräknare så man ser ju hur många som är inne varje dag!! Som t.ex 7 st bara idag. Trots att jag inte bloggat sen mitten av juli. Så det var väl ännu fler när jag bloggade men ack så få som lämnade kommentarer!! Synd! :(
Men nu tror jag att jag ska lägga upp lite bilder så får vi se hur det går. Så här kommer blandade bilder från sommaren 2010!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina bilder.Fin båt på en av bilderna.Massor mä härliga ungar.Häln Brolla.

Anonym sa...

SÅÅÅ fina bilder. Oh lilla Maja som ser ut att vara på för djupt vatten, bakom Gustav.Oh, så läckert me Majas huvud på bordet.
- Går in varje dag o kollar om det är nåt nytt, hoppas alla lämnar en kommentar, så du blir peppad att fortsätta. Kramisar Mormor

Anonym sa...

Oj oj oj...om du visste hur ofta jag kollar på din blogg. Blir lika glad varje gång det är nåt nytt...:) och lika besviken varje gång inte är det..:(

ÄÄÄÄÄLSKAR bilder på Gustav och Maja på bryggan på Röskär. Såå himla fina. Vilket ljus!! Kram Kram Sisse!

Anonym sa...

Oj oj oj...om du visste hur ofta jag kollar på din blogg. Blir lika glad varje gång det är nåt nytt...:) och lika besviken varje gång inte är det..:(

ÄÄÄÄÄLSKAR bilder på Gustav och Maja på bryggan på Röskär. Såå himla fina. Vilket ljus!! Kram Kram Sisse!